Využití specifické formy nástrojů marketingu podle povahy zvolené firmy – Ing. Samuela Callegariová
Ing. Samuela Callegariová
Bakalářská práce
Využití specifické formy nástrojů marketingu podle povahy zvolené firmy
Use of Specific Forms of Marketing Tools Chosen by the Nature of Business
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je „Využití specifické formy marketingových nástrojů dle povahy zvolené firmy“. Cílem bakalářské práce byla analýza jednotlivých nástrojů marketingu vytvořených na reklamní komunikační kampaň Zahradní město. V teoretické části uvádím základní pojmy a definice marketingu, vysvětlení jednotlivých nástrojů marketingu a marketing služeb. V aplikační části se věnuji marketingové …víceAbstract:
The topic of my thesis is "Use of Specific Forms of Marketing tools Chosen by the Nature of Business. Aim of this work was to analyze the various tools of marketing communication created an ad campaign Garden City. In the theoretical part, the basic marketing concepts and definitions, explanations of various marketing tools and marketing services. The practical part is devoted to marketing campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ubukb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Jana Goldbergerová
- Oponent: Ing. Kateřina Skalická
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy