Výzkum spokojenosti zákazníků vybraného restauračního zařízení – Alena Kočířová
Alena Kočířová
Bakalářská práce
Výzkum spokojenosti zákazníků vybraného restauračního zařízení
The Survey of the Customers Satisfaction in the Selected Restaurant Facility
Anotace:
Úkolem mé bakalářské práce je provést výzkum spokojenosti zákazníků restaurace. V teoretické části vysvětlím podstatu marketingového výzkumu, jakými způsoby je možné tento výzkum provádět a dále se zaměřím na dotazníkové šetření. V praktické části se budu zabývat zjišťováním míry spokojenosti zákazníků pomocí jedné z metod marketingového výzkumu a to dotazování písemnou formou. V dotazníku je celkem …víceAbstract:
The goal of my bachelor’s work is to do a research of the customers’ satisfaction in restaurants. In the theoretical part I explain the core of the marketing research, the ways of doing the research and I also plan the questionnaire. In the practical part I find the satisfaction of the customers using one of the methods of marketing research – a written questionnaire. There are 14 closed ended and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91662
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Vanda Klennerová
- Oponent: Martina Macháčková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova