Analýza českých učebníc japonského jazyka v diachrónnej perspektíve – Bc. Ondrej Malatinec
Bc. Ondrej Malatinec
Bakalářská práce
Analýza českých učebníc japonského jazyka v diachrónnej perspektíve
Analysis of Czech textbooks of the Japanese language in the historical perspective
Abstract:
The objects of study of this bachelor thesis are Czech teaching materials of the Japanese language. The purpose of this thesis is to show how these materials have been developing in regards to the historical background, and how this development affected didactic methods for which these textbooks had been designed. At the beginning, the thesis contains a brief summary of the most influential original …víceAbstract:
Predmetom skúmania tejto bakalárskej práce sú české učebné materiály japonského jazyka. Cieľom tejto práce je poukázať na to, ako sa tieto materiály historicky vyvíjali v rámci historického pozadia a ako sa tento vývoj odzrkadľoval na didaktických metódach, pre ktoré boli tieto učebnice určené. Práca najprv obsahuje stručné zhrnutie najdôležitejších pôvodných učebných materiálov japonského jazyka v …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yhpgb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jiří Matela, M.A.
- Oponent: Mgr. Zuzana Kubovčáková, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Japanistika
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Didaktická ekonomická hra jako metoda zážitkového učení a její ověření ve výuce
Eva Hrazdilová -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
An Examination of the Use of Corpora and Concordances in Language Teaching and Learning and its Implications for Syllabus Design in Secondary Schools
Věra Redrupová -
Story-based syllabus in a secondary classroom
Hana Šimonová -
Topic Based Syllabus Tématické vyučování
Martina MARÁNKOVÁ