Štěpán Šafránek

Bakalářská práce

Esport jako prostředek marketingové komunikace

Esport as a means of marketing communication
Anotace:
Práce na téma "Esport jako prostředek marketingové komunikace" se zaměřuje na objasnění a zhodnocení fenoménu esportu a jeho využití v rámci marketingových aktivit firem. Cílem práce je zhodnotit jak, a zda vůbec, firmy využívají esport v rámci svých marketingových aktivit a na základě provedených analýz a zjištění navrhnout doporučení pro jeho efektivnější využití. Práce zahrnuje analýzu vnímání esportu …více
Abstract:
The thesis on "Esport as a means of marketing communication" focuses on the clarification and evaluation of the phenomenon of esport and its use in the marketing activities of companies. The aim of the thesis is to evaluate how, and if at all, companies use esport in their marketing activities and based on the analyses and findings, to propose recommendations for its more effective use. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93413