Esport jako prostředek marketingové komunikace – Štěpán Šafránek
Štěpán Šafránek
Bakalářská práce
Esport jako prostředek marketingové komunikace
Esport as a means of marketing communication
Anotace:
Práce na téma "Esport jako prostředek marketingové komunikace" se zaměřuje na objasnění a zhodnocení fenoménu esportu a jeho využití v rámci marketingových aktivit firem. Cílem práce je zhodnotit jak, a zda vůbec, firmy využívají esport v rámci svých marketingových aktivit a na základě provedených analýz a zjištění navrhnout doporučení pro jeho efektivnější využití. Práce zahrnuje analýzu vnímání esportu …víceAbstract:
The thesis on "Esport as a means of marketing communication" focuses on the clarification and evaluation of the phenomenon of esport and its use in the marketing activities of companies. The aim of the thesis is to evaluate how, and if at all, companies use esport in their marketing activities and based on the analyses and findings, to propose recommendations for its more effective use. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93413
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93413
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací počítačové hry
Miroslav Rouča -
Problematika převodu vlastních jmen a vybraných apelativ v ruské, anglické a české verzi počítačové hry Metro 2033 Redux
Tereza Poledníková -
Počítačové hry a subjektivní plynutí času
Jitka Grossmannová -
Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
Roman Vanke -
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
Tomáš Reibl -
Počítačové hry a jejich vliv na kreativní digitální tvorbu
Marcela Pernicová -
Počítačové hry se středověkou tematikou ve výuce dějepisu
Daniel Preisler -
Současné počítačové hry a jejich možnost implementace do výuky coby novodobý prostředek rozvoje žáků
Terezie Otrubová