Esport jako prostředek marketingové komunikace – Štěpán Šafránek
Štěpán Šafránek
Bachelor's thesis
Esport jako prostředek marketingové komunikace
Esport as a means of marketing communication
Abstract:
Práce na téma "Esport jako prostředek marketingové komunikace" se zaměřuje na objasnění a zhodnocení fenoménu esportu a jeho využití v rámci marketingových aktivit firem. Cílem práce je zhodnotit jak, a zda vůbec, firmy využívají esport v rámci svých marketingových aktivit a na základě provedených analýz a zjištění navrhnout doporučení pro jeho efektivnější využití. Práce zahrnuje analýzu vnímání esportu …moreAbstract:
The thesis on "Esport as a means of marketing communication" focuses on the clarification and evaluation of the phenomenon of esport and its use in the marketing activities of companies. The aim of the thesis is to evaluate how, and if at all, companies use esport in their marketing activities and based on the analyses and findings, to propose recommendations for its more effective use. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93413
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Oldřich Vávra
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93413
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vzdělávací počítačové hry
Miroslav Rouča -
Problematika převodu vlastních jmen a vybraných apelativ v ruské, anglické a české verzi počítačové hry Metro 2033 Redux
Tereza Poledníková -
Počítačové hry a subjektivní plynutí času
Jitka Grossmannová -
Historie a vývoj počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven
Roman Vanke -
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
Tomáš Reibl -
Počítačové hry a jejich vliv na kreativní digitální tvorbu
Marcela Pernicová -
Počítačové hry se středověkou tematikou ve výuce dějepisu
Daniel Preisler -
Současné počítačové hry a jejich možnost implementace do výuky coby novodobý prostředek rozvoje žáků
Terezie Otrubová