Štěpán Šafránek

Bachelor's thesis

Esport jako prostředek marketingové komunikace

Esport as a means of marketing communication
Abstract:
Práce na téma "Esport jako prostředek marketingové komunikace" se zaměřuje na objasnění a zhodnocení fenoménu esportu a jeho využití v rámci marketingových aktivit firem. Cílem práce je zhodnotit jak, a zda vůbec, firmy využívají esport v rámci svých marketingových aktivit a na základě provedených analýz a zjištění navrhnout doporučení pro jeho efektivnější využití. Práce zahrnuje analýzu vnímání esportu …more
Abstract:
The thesis on "Esport as a means of marketing communication" focuses on the clarification and evaluation of the phenomenon of esport and its use in the marketing activities of companies. The aim of the thesis is to evaluate how, and if at all, companies use esport in their marketing activities and based on the analyses and findings, to propose recommendations for its more effective use. The thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2024
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93413