Analýza strategického plánu firmy AMON CS, s. r. o. – Markéta FRYŠTÁKOVÁ
Markéta FRYŠTÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza strategického plánu firmy AMON CS, s. r. o.
The analysis of strategic plan of the company AMON CS, s. r. o.
Abstract:
Tato bakalářská práce, jejíž název je Analýza strategického plánu firmy AMON CS,s. r. o., se zabývá teorií a praxí strategického řízení. V teoretické části je popsán postup zpracování strategické analýzy podniku a na ni navazující tvorba strategického plánu. V praktické části je analyzována konkrétní firma, a poté je provedena strategická analýza jejího okolí a současně jejího vnitřního prostředí. …moreAbstract:
This bachelor thesis whose title is The analysis of strategic plan of the AMON CS Ltd. company, deals with the theory and practice of strategic management. The theoretic part describes methodology of the strategic analysis of company from which the optimal strategic plan is generated. In the practical part a particular firm is analyzed and then strategic analyses of its surroundings, as well as its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2009
Identifier:
11604
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRYŠTÁKOVÁ, Markéta. \textit{Analýza strategického plánu firmy AMON CS, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/fsz279/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRYŠTÁKOVÁ, Markéta. Analýza strategického plánu firmy AMON CS, s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 08. 2019
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management a ekonomika
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Strategická analýza a tvorba strategie
Jan Daněk