Analýza strategického plánu firmy AMON CS, s. r. o. – Markéta FRYŠTÁKOVÁ
Markéta FRYŠTÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza strategického plánu firmy AMON CS, s. r. o.
The analysis of strategic plan of the company AMON CS, s. r. o.
Anotácia:
Tato bakalářská práce, jejíž název je Analýza strategického plánu firmy AMON CS,s. r. o., se zabývá teorií a praxí strategického řízení. V teoretické části je popsán postup zpracování strategické analýzy podniku a na ni navazující tvorba strategického plánu. V praktické části je analyzována konkrétní firma, a poté je provedena strategická analýza jejího okolí a současně jejího vnitřního prostředí. …viacAbstract:
This bachelor thesis whose title is The analysis of strategic plan of the AMON CS Ltd. company, deals with the theory and practice of strategic management. The theoretic part describes methodology of the strategic analysis of company from which the optimal strategic plan is generated. In the practical part a particular firm is analyzed and then strategic analyses of its surroundings, as well as its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Identifikátor:
11604
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRYŠTÁKOVÁ, Markéta. Analýza strategického plánu firmy AMON CS, s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 08. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Strategická analýza a tvorba strategie
Jan Daněk