Podnikateľský zámer nového gastronomického zariadenia – Bc. Michal Keštefran
Bc. Michal Keštefran
Diplomová práce
Podnikateľský zámer nového gastronomického zariadenia
Business plan for the new gastronomic establishment
Abstract:
The aim this diploma thesis is to set up the business plan for a new gastronomic facility. Appropriate analyzes, such as PEST analysis, competition analysis, suppliers, market segments, and OT analysis, were used in its processing. Based of the data obtained, the business environment in the given locality was assessed in terms of legislative impacts, demographic development, attendance rate, market …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je zostaviť podnikateľský zámer nového gastronomického zariadenia. Pri jeho spracovaní boli použité príslušné analýzy, ktorými sú analýza PEST, analýza konkurencie, dodávateľov, trhových segmentov a OT analýza. Na základe získaných údajov nasledovalo zhodnotenie podnikateľského prostredia v danej lokalite a to z pohľadu legislatívnych vplyvov, demografického vývoja, návštevnosti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/jp3i2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KEŠTEFRAN, Michal. \textit{Podnikateľský zámer nového gastronomického zariadenia}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ft79t8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující zisk v bankovním sektoru v České republice
Matúš Furmánek -
Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis
Dominik Sihlovec -
Economic Analysis of Restaurant Sector in Prague
Zuzana Vojtíšková -
Strategická analýza rodinné firmy Restaurant Helmahof
Hana Zavadilová -
Analýza služeb v franchisingovém řetězci „Švejk restaurant“
Lucie Kratochvílová -
Marketing služieb a situačná analýza podniku AM RESTAURANT, s. r. o.
Marianna Durjančíková -
Analýza marketingové komunikace pro restauraci City Restaurant
Simona Vavríková -
An Analysis of Competitiveness of Selected Italian Restaurant in Yorkshire
Martin Olšar