Vývoj spádovosti za službami ve vybraném regionu – Bc. Miroslav Pillár
Bc. Miroslav Pillár
Master's thesis
Vývoj spádovosti za službami ve vybraném regionu
Development of travels to services in selected region
Abstract:
The aim of this thesis is to define partial and complex regions and their service centers in Gelnica, Rožňava and Revúca districts. These regions were defined on supra-local and micro-regional level. There were 124 investigated municipalities through questionnaire survey, where were detected attendance to services within health care, education and retail and services. The calculated results were subsequently …viacAbstract:
Predmetom tejto diplomovej práce je vymedzenie parciálnych a komplexných obslužných regiónov a ich stredísk v okresoch Gelnica, Rožňava a Revúca. Tieto regióny boli vymedzené na nadlokálnej a mikroregionálnej úrovni. Skúmaných bolo dohromady 124 obcí, pri ktorých bola prostredníctvom anketového prieskumu zisťovaná dochádzka za službami v oblasti zdravotníctva, školstva a maloobchodu a služieb. Následne …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wfwyt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
- Vedúci: RNDr. Jaroslav Maryáš, CSc.
- Oponent: Ing. Veronika Šranková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Otevření nové provozovny: fitness a wellness centrum
Martina Rišková -
Spádovost za službami ve vybraném regionu
Filip Bračok -
Spádovost za službami ve vybraném regionu
Ivan Tomášik -
Spádovost za službami ve vybraném regionu
Martin Šulc -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Retail development 4.0
Yang Yang -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
Portfolio Optimization for Retail Investor from China
Youzhen Wu