Slavomíra Lazoríková

Diplomová práce

Marketing vo verejných službách – SMART Prague

Marketing ve veřejných službách - SMART Prague
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve veřejných službách. Cílem práce je na příkladu koncepce Smart Prague, která zastřešuje inovativní veřejné služby poskytované v Praze, zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci a prostřednictvím této analýzy a primárních dat získaných z dotazníkového šetření navrhnout doporučení ke zlepšení komunikační strategie koncepce. Výstupem práce je právě …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of marketing in the sector of public services. The aim of the work is to analyze the current marketing communication on the example of the Smart Prague concept, which covers innovative public services provided in Prague, and through this analysis and primary data obtained from the questionnaire survey to propose recommendations to improve its communication strategy …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou marketingu vo verejných službách. Cieľom práce je na príklade koncepcie Smart Prague, ktorá zastrešuje inovatívne verejné služby poskytované v Prahe, zanalyzovať súčasnú marketingovú komunikáciu a prostredníctvom tejto analýzy a primárnych dát získaných z dotazníkového šetrenia navrhnúť odporúčania na zlepšenie komunikačnej stratégie koncepcie. Výstupom práce …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81743