Marketing vo verejných službách – SMART Prague – Slavomíra Lazoríková
Slavomíra Lazoríková
Master's thesis
Marketing vo verejných službách – SMART Prague
Marketing ve veřejných službách - SMART Prague
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve veřejných službách. Cílem práce je na příkladu koncepce Smart Prague, která zastřešuje inovativní veřejné služby poskytované v Praze, zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci a prostřednictvím této analýzy a primárních dat získaných z dotazníkového šetření navrhnout doporučení ke zlepšení komunikační strategie koncepce. Výstupem práce je právě …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of marketing in the sector of public services. The aim of the work is to analyze the current marketing communication on the example of the Smart Prague concept, which covers innovative public services provided in Prague, and through this analysis and primary data obtained from the questionnaire survey to propose recommendations to improve its communication strategy …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou marketingu vo verejných službách. Cieľom práce je na príklade koncepcie Smart Prague, ktorá zastrešuje inovatívne verejné služby poskytované v Prahe, zanalyzovať súčasnú marketingovú komunikáciu a prostredníctvom tejto analýzy a primárnych dát získaných z dotazníkového šetrenia navrhnúť odporúčania na zlepšenie komunikačnej stratégie koncepcie. Výstupom práce …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 2. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/81743
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2021
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81743
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digitization of public services in the Czech Republic and Ukraine
Elizaveta Ialinskaia -
Assessment of quality of life and public services in Bučovice
Kateřina Machálková -
Immigrants Integration and Public Service in the UK: Expectations and Reality
Klaudia Czimbalíková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová