Návrh na upevnění pozice účetní firmy Marie Jedličková – Bc. Lenka Jedličková
Bc. Lenka Jedličková
Master's thesis
Návrh na upevnění pozice účetní firmy Marie Jedličková
The project of the stronger market position of accounting company Marie Jedličková
Abstract:
Tato diplomová práce se orientuje na oblast týkající se konkurence. Zaměřuje se na současný stav daného podniku vzhledem k narůstající konkurenci a řeší zvyšování počtu zákazníků. Nechybí zde také základní teoretické pojmy, které slouží pro lepší pochopení dané problematiky. Řešení a výsledné návrhy vedoucí ke zjištění konkurenceschopnosti podniku vyplývají z provedené analýzy.Abstract:
This thesis focuses on the area of competition. It focuses on the current state of the business according to the rising competition and deals with increasing number of customers. There is also a fundamental theoretical concepts that serve for better comprehensiom of the issue. The solution and the resulting suggestions which lead to the determination of the competitiveness of the business result from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/l8m9o/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Petr Mandelík, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Edita Hanzlová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Jiří Tlapák -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Lenka Wawrzaczová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Radka Hradečná -
Analýza chování zákazníka, segmentace trhu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve společnosti Grandhotel Bohemia
Petr Beránek -
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov