Ideální učitel českého jazyka pohledem žáků II. stupně Základní školy Edvarda Beneše v Lysicích – Bc. Veronika Miholová
Bc. Veronika Miholová
Diplomová práce
Ideální učitel českého jazyka pohledem žáků II. stupně Základní školy Edvarda Beneše v Lysicích
Ideal teacher of Czech language from the perspective of pupils of the second degree in Primary school of Edvard Beneš at Lysice
Anotace:
Tato diplomová práce přináší informace o tom, jak si žáci osmého a devátého ročníku Základní školy Edvarda Beneše v Lysicích představují ideálního učitele českého jazyka. Prostřednictvím výzkumu zjišťujeme, jaké by měl mít ideální učitel českého jazyka vlastnosti, jaké by měl mít pohlaví, kolik let by mu mělo být, jaké metody by měl učitel ve výuce využívat nebo jak by měl žáky zkoušet, hodnotit a …víceAbstract:
This thesis brings information about how pupils of the eighth and ninth year from the Primary school of Edvard Beneš in Lysice present an ideal teacher of the Czech language. Through this study we find out what qualities such an ideal teacher of the Czech language should have, which sex is preferred, how old he or she should be, what teaching methods he or she should employ and how the pupils should …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ysb8k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIHOLOVÁ, Veronika. \textit{Ideální učitel českého jazyka pohledem žáků II. stupně Základní školy Edvarda Beneše v Lysicích}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/fu3f2a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně komunikační dovednosti učitele a jejich vliv na vztah žáků k předmětu
Miroslav Erben -
Komunikační dovednosti učitele v MŠ
Lucie ŠAFKOVÁ -
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Distanční výuka v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Lucie Kovářová -
Maturita z předmětu český jazyk. Tradiční versus státní maturita
Kateřina Špačková -
Možnosti distančního vzdělávání v prvostupňové edukaci se zaměřením na vzdělávací obor Český jazyk a literatura
Doris SZYMECZKOVÁ -
Problémové komunikační situace a jejich řešení mezi učiteli a žáky v předmětu Český jazyk na středních odborných školách v Moravskoslezském kraji
David VÁLEK -
Kompetence třídního učitele k péči o kvalitu života žáků
Irena Loudová