Josef Horňák
Bakalářská práce
Analýza preferencí ve spotřebě piva
Analysis of beer consumption preferences
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou preferencí ve spotřebě piva. Cílem je nalezení a následné vyhodnocení faktorů, které mohou výrazně ovlivňovat chování spotřebitele při spotřebě piva. Práce je postavena na marketingovém výzkumu provedeném na základě dotazníkového šetření.Teoretická část práce, sepsaná na základě odborné literatury, popisuje nejprve historii piva, dále jeho výrobu a druhy. Následuje popis …víceAbstract:
This thesis analyzes the preferences of beer consumption. The thesis focuses on finding and subsequent evaluation of the factors that can significantly influence consumer behavior in the field of beer consumption and it is based on marketing research conducted on the basis of a questionnaire survey.Theoretical part of the thesis, composed on basis of academic literature describes the history of beer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Beer Consumption and Consumers Preferences in the Czech Republic
Lyutsiya Izhbuldina -
Consumer preferences for coffee in Belgium
Markéta Celbová
Název
Vložil
Vloženo
Práva