Analýza firemního dárcovství jako nástroje společenské odpovědnosti firem v České republice a ve Francii – Vendula Prjachová
Vendula Prjachová
Diplomová práce
Analýza firemního dárcovství jako nástroje společenské odpovědnosti firem v České republice a ve Francii
Analysis of corporate philanthropy as a strategic tool of corporate social responsibility in the Czech Republic and France
Anotace:
Předmětem diplomové práce je postihnout rostoucí význam konceptu odpovědného a udržitelného podnikání firem v České republice i v zahraničí, které začleňuje firemní filantropii do své dlouhodobé strategie. Důraz je kladen na vysvětlení základních pojmů a úzkého propojení dárcovství s celkovou politikou společenské odpovědnosti. Firemní nadační subjekty jsou v tomto pohledu strategickým nástrojem. První …víceAbstract:
The subject of this thesis is to point out the growing importance of the corporate social responsibility and the sustainable business concept of firms in the Czech Republic and abroad, integrating corporate philanthropy into their long-term strategy. The basic terms and close connection of the corporate donation policy and social responsibility are explained. Corporate foundations present the strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24851
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Alena Plášková
- Oponent: Pavlína Kalousová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRJACHOVÁ, Vendula. \textit{Analýza firemního dárcovství jako nástroje společenské odpovědnosti firem v~České republice a~ve Francii}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/fuqmr1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24851
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsability jako nástroj PR
Šárka FUČÍKOVÁ -
Firemná filantropia ako súčasť konceptu Corporate Social Responsability
Viktória Čarská -
Účetnictví a analýza zdrojů financování vybraných nadací
Kateřina Franková -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Společenská odpovědnost firem
Tomáš Jonke -
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a její uplatňování v České republice
Lucie Radová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova