Přístup k žákům s duševním onemocněním na středních školách – Štěpánka KŘÍŽOVÁ
Štěpánka KŘÍŽOVÁ
Bakalářská práce
Přístup k žákům s duševním onemocněním na středních školách
Approach to students with mental disorders on high school
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá přístup pedagogů k žákům s duševním onemocněním na středních školách. Výzkum se zaměřuje na konkrétní zkušenosti žáků s duševním onemocněním, na jejich spokojenost s poskytovanou podporou, na informovanost studentů o možnostech poskytování podpory a na míře respektu k jejich jinakosti. Můžete zde nalézt informace o jednotlivých duševních onemocněních, jejich dopadu do vzdělávání …víceAbstract:
This bachelor's thesis examines the approach of educators to students with mental illnesses in secondary schools. The research focuses on the specific experiences of students with mental illnesses, their satisfaction with the support provided, their awareness of support options, and the level of respect for their differences. You will find information on various mental illnesses, their impact on education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Szokalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘÍŽOVÁ, Štěpánka. Přístup k žákům s duševním onemocněním na středních školách. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - dramaterapie
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva