Použití metod vícekriteriálního rozhodování při řízení podniku – Ing. Lukáš Martinák
Ing. Lukáš Martinák
Master's thesis
Použití metod vícekriteriálního rozhodování při řízení podniku
Application of Multi-Criteria Decision Making methods in enterprise management
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá použitím metod vícekriteriálního rozhodo-vání při řízení podniku. První tři kapitoly jsou věnovány teoretickým poznatkům, a to organizačnímu uspořádání obchodních jednotek, roz-hodovacímu procesu a v neposlední řadě vícekriteriálním metodám. Další kapitoly se již věnují samotnému řešení dané problematiky a vy-hodnocení měkkých a tvrdých dat. Součástí práce je i dotazníkové …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the use of multicriteria decision-making methods in business management. The first three chapters are devot-ed to theoretical knowledge, namely the organizational structure of business units, the decision-making process and, last but not least, multicriteria methods. The next chapters are already devoted to the solution of the problem and the evaluation of soft and hard …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rqswk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Mgr. Markéta Matulová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Vícekriteriální výběr investičního životního pojištění pomocí metody AHP
Adam Binar -
The approaches and methods used during online teaching: developing speaking skills
Pavlína Jabůrková -
Methods in Interpreter Training: A Survey of the Czech Republic
Hana Pavlisová -
Analysis of the Czech Unemployed and Employed Using Multivariate Methods
Klára Musilová -
Unsupervised Machine Learning Methods for Behaviour Analysis and Anomaly Detection in University Environment
Pavel Strnad -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Reklama, jakožto faktor ovlivňující nákupní rozhodovací proces napříč generacemi
Barbora ONDEROVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ