Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online – Bc. Patrícia Bilačičová
Bc. Patrícia Bilačičová
Master's thesis
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Effect of COVID-19 on Online Consumer Behaviour
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování v segmentu módy před a v průběhu pandemie Covid-19. Prostřednictvím primárního i sekundárního empirického výzkumu je analyzována změna nákupního chování spotřebitelů, a to srovnáním metrik ve dvou zvolených časových obdobích. Výsledky výzkumu poukazují na změny nákupního chování v oblasti módy v ČR. V komparaci s odbornou literaturou jsou …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis is the analysis of consumer behaviour in the fashion segment before and during the Covid-19 pandemic. Through primary and secondary empirical research, the change in consumer shopping behaviour is analysed by comparing metrics in two chosen time periods. The results of the research show changes in shopping behaviour in the fashion segment in Czechia. In comparison …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/thaeu/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2022
- Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Reader: Ph.D. Prateek Kalia
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Lexical Sources in the English Vocabulary of Fashion and Clothing
Sylva Peléšková -
Virtual Reality in the Clothing Sector: How to best combine Physical and Digital customers experiences
Francesco Antinucci -
Analýza automatizace schvalovacího procesu online spotřebitelských úvěrů v bankovním prostředí a nebankovní firmě a dopady na hospodárnost.
Gabriela Halamová -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Mapování zákaznické cesty pro účely online marketingu v kavárenském odvětví
Anna Bernátová -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová