Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online – Bc. Patrícia Bilačičová
Bc. Patrícia Bilačičová
Diplomová práce
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Effect of COVID-19 on Online Consumer Behaviour
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování v segmentu módy před a v průběhu pandemie Covid-19. Prostřednictvím primárního i sekundárního empirického výzkumu je analyzována změna nákupního chování spotřebitelů, a to srovnáním metrik ve dvou zvolených časových obdobích. Výsledky výzkumu poukazují na změny nákupního chování v oblasti módy v ČR. V komparaci s odbornou literaturou jsou …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is the analysis of consumer behaviour in the fashion segment before and during the Covid-19 pandemic. Through primary and secondary empirical research, the change in consumer shopping behaviour is analysed by comparing metrics in two chosen time periods. The results of the research show changes in shopping behaviour in the fashion segment in Czechia. In comparison …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/thaeu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Lexical Sources in the English Vocabulary of Fashion and Clothing
Sylva Peléšková -
Virtual Reality in the Clothing Sector: How to best combine Physical and Digital customers experiences
Francesco Antinucci -
Analýza automatizace schvalovacího procesu online spotřebitelských úvěrů v bankovním prostředí a nebankovní firmě a dopady na hospodárnost.
Gabriela Halamová -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Mapování zákaznické cesty pro účely online marketingu v kavárenském odvětví
Anna Bernátová -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová