Poskytování služeb a zboží v reklamě z pohledu daně z přidané hodnoty a daní z příjmů – Pavlína Duračková
Pavlína Duračková
Bakalářská práce
Poskytování služeb a zboží v reklamě z pohledu daně z přidané hodnoty a daní z příjmů
Supply of Services and Goods in the Advertising from the Perspective of Value Added Tax and Income Taxes
Anotace:
Tato bakalářská práce podrobněji analyzuje poskytování služeb a zboží v reklamě z pohledu daně z přidané hodnoty a daní z příjmů. V jednotlivých kapitolách jsou popisovány konkrétní pojmy, se kterými se v reklamní praxi můžeme setkat. Na účetním příkladu jsou tyto situace zachyceny jako účetní případy.Abstract:
This dissertation gives a detailed analysis of provision of services and goods in the field of advertising from the aspect of value added tax and income tax. The individual chapters describe specific terms, which we may encounter in advertising practice. These situations are shown as accounting cases on an accounting example.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85972
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Kateřina Randová
- Oponent: Petr Dostál
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DURAČKOVÁ, Pavlína. \textit{Poskytování služeb a zboží v reklamě z pohledu daně z přidané hodnoty a daní z příjmů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/fv2jrc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a daně
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
Text analysis and translation commentary: promotional/advertising texts
Petra FLUKSOVÁ -
Communication strategies in promotional and advertising discourse: contrastive analysis
Patricie PIFKOVÁ -
Translation of promotional texts and the advertising aspect analysis
Tomáš MEDVEDÍK -
MARKETING AND PROMOTIONAL STRATEGY OF NCELL IN NEPAL
Sagar Gautam -
1. Teoretická část:\nl{}Folklor v současné české fotografii\nl{} 2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Katalog prvků lidového kroje\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Popkultura\nl{}
Dominika Nechalová -
Budoucnost Taiwanu očima Presbyteriánské církve na Taiwanu: politická angažovanost církve na online platformách
Kristýna Krulišová