Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace – Ing. Lucie Prokopová
Ing. Lucie Prokopová
Master's thesis
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Optimisation of the marketing communication tools selection
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na prozkoumání zákazníků v golfovém prostředí a jejich segmentaci do cílových skupin. Dále rozděluje pražská golfová hřiště a zkoumá konkurenční prostředí, jejich přístup a výběr nástrojů komunikačního mixu k jednotlivým zákaznickým segmentůn, včetně nabídky doprovodných služeb těchto hřišť. V další části práce analyzuje jedno vybrané pražské hřiště, zaměřuje se na jeho …viacAbstract:
This thesis focuses on the analysis of customers in golf environment and their segmentation in to target groups. It then divides Prague golf courses and analyses the competition and the approach and selection of communication approaches to individual customer segments. In the last part, one of the golf courses is selected. It is used to analyze in detail the environment of the company, offer of customer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eimi5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
Lukáš Janeček -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Jan Šafář -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Johana Houbová -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace
Katarzyna Kantorová -
Návrh optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace obchodního centra
Jana Podoubská -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Podnikatelský záměr: Cestování na Islandu – Segmentace a Cílové skupiny
Bára Bajtlová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová