Analýza spokojenosti klientů vybraného fitness centra – Vojtěch Špiruda
Vojtěch Špiruda
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti klientů vybraného fitness centra
The Analysis of Customer of the Selected Fitness Centre
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti klientů s vybraným fitness centrem. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na zvolené téma a následné vytvoření teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu spokojenosti klientů se službami vybraného fitness centra včetně zhodnocení výsledků analýzy …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction of chosen fitness centre. The aim of theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literature search on given topic and the subsequent creation of the theoretical basis for the elaboration of the practical part. The aim of the practical part was analysis of the current state of customer satisfaction with fitness centre …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Špiruda, Vojtěch. Analýza spokojenosti klientů vybraného fitness centra. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková