Bc. Tomáš Huleš

Master's thesis

Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století

The changes in purchase decision - making processes of customers on B2B and B2C markets in the 21st Century
Abstract:
Diplomová práce pojednává o chování zákazníků na trzích B2B a B2C a jeho změnách na začátku 21. století. Dále také nahlíží do chování prodejců a výrobců zboží a služeb. Důraz kladen na dlouhodobý prospěch firmy jako dodavatele z pohledu potřeb zákazníka.
Abstract:
The thesis deals with customer behaviour on the B2B and B2C markets and its changes at the beginning of 21st Century. Thesis is also about behaviour of sellers and manufacturers of goods and services. Emphasis is placed on long term benefit for the companies as supplier from the customer's point of view in the 21st Century.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní