Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století – Bc. Tomáš Huleš
Bc. Tomáš Huleš
Master's thesis
Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století
The changes in purchase decision - making processes of customers on B2B and B2C markets in the 21st Century
Abstract:
Diplomová práce pojednává o chování zákazníků na trzích B2B a B2C a jeho změnách na začátku 21. století. Dále také nahlíží do chování prodejců a výrobců zboží a služeb. Důraz kladen na dlouhodobý prospěch firmy jako dodavatele z pohledu potřeb zákazníka.Abstract:
The thesis deals with customer behaviour on the B2B and B2C markets and its changes at the beginning of 21st Century. Thesis is also about behaviour of sellers and manufacturers of goods and services. Emphasis is placed on long term benefit for the companies as supplier from the customer's point of view in the 21st Century.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bzrwb/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HULEŠ, Tomáš. \textit{Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/fve9xo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş -
Osobnost prodejce a klienta v komunikaci
Kristýna Dinebierová -
Vliv chování prodejce na efektivnost prodeje
Tereza Šmolíková -
Vliv chování prodejce na efektivnost prodeje
Andrea Kypěnová -
Analýza spokojenosti zákazníků prodejce plynu
Nikola Gryczová -
Use of mobile technologies in customer processes
Georg Rockel -
Kvalita nefinančních informací výrobců elektrické energie v České republice
Kristýna Novotná -
Proces řízení kvality u výrobce elektronických komponent pro automobilový průmysl
Vladimír Sinkule