Marketingová strategie v oblasti modulární – Jiří LAKOSIL
Jiří LAKOSIL
Bakalářská práce
Marketingová strategie v oblasti modulární
Marketing strategy in modular construction
Anotace:
Předmětem bakalářské práce ?Marketingová strategie v oblasti modulární výstavby? je nalezení nástroje, kterým bude posouzena stávající marketingová strategie. Bakalářská prá-ce je zpracována v podmínkách velké společnosti ? KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, tj. jednotlivé metody použité při zpracování stávající marketingové …víceAbstract:
The main subject of this bachelor thesis ?Marketing strategy in modular construction? fo-cused on finding of the most appropriate approach which will be used for the evaluation of the current marketing strategy. Bachelor thesis is composed in the condition of a big com-pany KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.. In the first part of this thesis, the theoretical data are composed for the making of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18698
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAKOSIL, Jiří. Marketingová strategie v oblasti modulární. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová