Jiří LAKOSIL

Bakalářská práce

Marketingová strategie v oblasti modulární

Marketing strategy in modular construction
Anotace:
Předmětem bakalářské práce ?Marketingová strategie v oblasti modulární výstavby? je nalezení nástroje, kterým bude posouzena stávající marketingová strategie. Bakalářská prá-ce je zpracována v podmínkách velké společnosti ? KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, tj. jednotlivé metody použité při zpracování stávající marketingové …více
Abstract:
The main subject of this bachelor thesis ?Marketing strategy in modular construction? fo-cused on finding of the most appropriate approach which will be used for the evaluation of the current marketing strategy. Bachelor thesis is composed in the condition of a big com-pany KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.. In the first part of this thesis, the theoretical data are composed for the making of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18698

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LAKOSIL, Jiří. Marketingová strategie v oblasti modulární. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace