Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení – Tereza JAŠKOVÁ
Tereza JAŠKOVÁ
Bakalářská práce
Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení
Retail Mix of Ordiczech and Proposals for its Inovations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá maloobchodním mixem firmy Ordiczech. Je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá samotným pojmem retailing, dále maloobchodním mixem obecně, největší část je věnována marketingovým a komerčním komunikacím používaných v retailingu. Závěr teoretické části popisuje nejlepší způsoby podpory prodeje v maloobchodě. Praktická …víceAbstract:
This work describing retail mix of Ordiczech company. It is divided into two main parts ? theoretical part and practical part. Theoretical part describing term of retailing than it describing marketing mix and the biggest part is about marketing and commercial communication using in retail. Last part talking about the best ways of sales promotion in retail. Practical part is about Ordiczech company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAŠKOVÁ, Tereza. Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová prezentace veřejnoprávních a komerčních provozovatelů televizního vysílání v ČR
Matouš Brabec -
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Marketingové komunikace společnosti Česká spořitelna - penzijní společnost, a.s.
Eva Hůlová -
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Pavlína Stoklasová -
Marketingové a komerční komunikace CK Čedok.
Eva Loucká -
Marketingová strategie společnosti Česká spořitelna, a.s.
Aneta Strnadová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová