Tereza JAŠKOVÁ

Bakalářská práce

Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení

Retail Mix of Ordiczech and Proposals for its Inovations
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá maloobchodním mixem firmy Ordiczech. Je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá samotným pojmem retailing, dále maloobchodním mixem obecně, největší část je věnována marketingovým a komerčním komunikacím používaných v retailingu. Závěr teoretické části popisuje nejlepší způsoby podpory prodeje v maloobchodě. Praktická …více
Abstract:
This work describing retail mix of Ordiczech company. It is divided into two main parts ? theoretical part and practical part. Theoretical part describing term of retailing than it describing marketing mix and the biggest part is about marketing and commercial communication using in retail. Last part talking about the best ways of sales promotion in retail. Practical part is about Ordiczech company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JAŠKOVÁ, Tereza. Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe