Kateřina HEMZOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace běžeckého závodu Běhej lesy

Marketing Communication Analysis of the Running Competition Běhej lesy
Anotace:
Tato bakalářská práce vytváří analýzu marketingové komunikace běžeckého závodu Běhej lesy Lednice. Cílem práce bylo, na základě této analýzy, navrhnout vhodná řešení a kroky k zefektivnění marketingové komunikace směrem ke stávajícím i potenciálním účastníkům. Pro správnou interpretaci výsledků definuje první část práce teoretické rozhraní marketingu, především pak pro oblast marketingové komunikace …více
Abstract:
This bachelor's thesis creates an analysis of the marketing communication of the running competition Běhej lesy Lednice. Based on this analysis, the aim of the thesis was to propose appropriate solutions and steps to the streamline marketing communication towards the existing and potential participants. For the correct interpretation of the results, the first part of the work defines the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEMZOVÁ, Kateřina. Analýza marketingové komunikace běžeckého závodu Běhej lesy. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie