Vytvoření gastronomického konceptu zaměřeného na segment nezadaných zákazníků – Linda Urbanová
Linda Urbanová
Bakalářská práce
Vytvoření gastronomického konceptu zaměřeného na segment nezadaných zákazníků
The creation of the gastronomical concept focused on the segment of single customers
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá vytvořením zvláštního gastronomického konceptu pro segment nezadaných (tzv. single) osob. Představený podnikatelský záměr nabídne zcela novou možnost seznámení, která zároveň přispěje svou inovací české gastronomii. Staví svůj úspěch zejména na komunikaci mezi lidmi a jejich společném pobavení, což napomáhá potlačení jistých problémů, které jim doteď při seznamování …víceAbstract:
This bachelor‘s dissertation is interested in creation of a very special gastronomical concept for the segment of single people. It presents a business plan for a pretty new possibility of getting to know people each other and help to improvethe Czechgastronomy. It is thought that the main success is provided by interpersonal communication andentertainment, which can help to eliminate some problems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10017/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavla Burešová
- Oponent: Ing. Zbyněk Vinš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
URBANOVÁ, Linda. \textit{Vytvoření gastronomického konceptu zaměřeného na segment nezadaných zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/fvyiiz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Veganská gastronomie v ČR
Dominika Churanová -
Historie a současnost regionální gastronomie v Mostě
Lukáš Mařík -
Koncept podniku wedding turismu a jeho uplatnění v cestovním ruchu
Anna TOMKOVÁ -
Koncept ideální pobočky podniku
Jakub Šimek -
Družstvo, sociální podnik, či něco víc? Případová studie kavárny Tři ocásci
Ondřej Konvičný -
Koncept marketingové strategie podniku pro zvýšení ekonomických ukazatelů vybrané nábytkářské společnosti
Jaroslav Košatka -
Koncept a způsoby měření angažovanosti a oddanosti pracovníků ve vybraném podniku
Lucie Baušová -
Koncept reverzní logistiky a její analýza u vybraného podniku
Jiří Konvalinka