Interakce uživatelů s mediálním obsahem na sociální síti Facebook – Ivana CHODUROVÁ
Ivana CHODUROVÁ
Bachelor's thesis
Interakce uživatelů s mediálním obsahem na sociální síti Facebook
Users interactions with media content in the enviroment of social networking service Facebook
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá interakcemi uživatelů sociální sítě Facebook s digitálním obsahem nabízeným mediálními servery, které jsou provozovány vydavateli tradičních médií. V teoretické části práce je charakterizováno, co chápeme pod pojmem nová média a jsou zmíněny jejich důsledky pro uživatele a vydavatele. Další prostor je věnován vydavatelům v prostředí internetu a jeho zásadních služeb, zmíněn …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with interactions of Facebook social network users with digital content offered by media websites, which are operated by traditional media publishers. In the theoretical part there is specified what is meant by the new media and which implications it had on users and publishers. Furthermore, the role of publisher in the internet environment and its basic services is described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2013
Accessible from:: 28. 3. 2013
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Vojtěch Bednář
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHODUROVÁ, Ivana. \textit{Interakce uživatelů s mediálním obsahem na sociální síti Facebook}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2013. Available from: https://theses.cz/id/fvylcb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHODUROVÁ, Ivana. Interakce uživatelů s mediálním obsahem na sociální síti Facebook. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Journalism
Theses on a related topic
-
Interakce s uživateli elektrických vozů Škoda na sociálních sítích
Tereza Fojtíková -
Analýza sociální sítě kauzy Stoka
Patrik Cibere -
Analýza sociální sítě náboženského nonkonformismu podle záznamů z biskupských vyšetřování lollardů v Coventry v letech 1486-1522
Jan Král -
Analýza využití sociální sítě YouTube pro marketingovou komunikaci
Denisa Blažková -
Analýza vybrané sociální sítě a její využití v marketingové komunikaci
Jana PELÍŠKOVÁ -
Sociální sítě v České republice ze statistického pohledu
The Minh Vo -
Analýza aktuální popularity sociální sítě Facebook
Kristýna Horáčková -
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Yuliya Samoylenko
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights