Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením – Bc. Miroslava Kůpová
Bc. Miroslava Kůpová
Master's thesis
Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
The effectiveness of teaching English language to pupils with mild mental impairment by using the suggestopedic method
Abstract:
Anotace Diplomová práce „Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka žáků s lehkým mentálním postižením“ se skládá z části teoretické a části praktické. První zmiňovanou část tvoří tři kapitoly. První z nich je zaměřena na charakteristiku, klasifikaci a diagnostiku mentálního postižení, druhá obsahuje informace o vzdělávání a integraci žáků s lehkým mentálním postižením. Metoda …moreAbstract:
Annotation The diploma thesis „ The effectiveness of teaching English language to pupils with mild mental impairment by using the suggestopedic method“ consists of the theoretical and the practical parts. The first mentioned part is formed of three chapters. The first one of them is focused on the characteristics, clasification and the diagnostics of mental impairment, the second contains informations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ed6v5/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Radek Pospíšil
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŮPOVÁ, Miroslava. \textit{Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/fw3xpp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem s lehkým mentálním postižením na Základní škole Měcholupy
Sabina Špinerová -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Žáci s lehkým mentálním postižením a jejich cesta na otevřený trh práce
Veronika Koncerová