Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením – Bc. Miroslava Kůpová
Bc. Miroslava Kůpová
Diplomová práce
Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
The effectiveness of teaching English language to pupils with mild mental impairment by using the suggestopedic method
Anotace:
Anotace Diplomová práce „Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka žáků s lehkým mentálním postižením“ se skládá z části teoretické a části praktické. První zmiňovanou část tvoří tři kapitoly. První z nich je zaměřena na charakteristiku, klasifikaci a diagnostiku mentálního postižení, druhá obsahuje informace o vzdělávání a integraci žáků s lehkým mentálním postižením. Metoda …víceAbstract:
Annotation The diploma thesis „ The effectiveness of teaching English language to pupils with mild mental impairment by using the suggestopedic method“ consists of the theoretical and the practical parts. The first mentioned part is formed of three chapters. The first one of them is focused on the characteristics, clasification and the diagnostics of mental impairment, the second contains informations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ed6v5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŮPOVÁ, Miroslava. \textit{Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/fw3xpp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem s lehkým mentálním postižením na Základní škole Měcholupy
Sabina Špinerová -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Žáci s lehkým mentálním postižením a jejich cesta na otevřený trh práce
Veronika Koncerová