Ivonne Muellerová

Bakalářská práce

Firemní identita

Corporate Identity
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Firemní identita" je vytvoření vlastního modelu firemní identity a následné aplikaci na konkrétní firmu. Teoretická část má za úkol seznámit čtenáře s pojemem, významem, determinanty a prvky firemní identity. Stěžejní pasáží v této části je rozdíl v pohledu na prvky firemní identity a to z důvodu, že nezařazuje firemní kulturu jako podkategorii firemní identity. Tento pohled …více
Abstract:
The subject of the thesis "Corporate identity" is to create its own model of corporate identity and susequent application to a particular company. The theoretical part is to acquaint the reader with notion, importance, determinants and elements of corporate identity. Fundamental part is the difference in the perception of elements of corporate identity because the corporate identity doesn't include …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2010
  • Vedoucí: Jan Voráček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24666

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management