Povědomí a znalost značky společnosti Coca Cola – Karolína Ivanovová
Karolína Ivanovová
Bakalářská práce
Povědomí a znalost značky společnosti Coca Cola
Awareness and Knowledge of the Coca Cola Brand
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo představit značku z marketingového pohledu, povědomí o ní, její tvorbu, její aspekty, způsoby, jakými působí na zákazníky a další teoretické informace o značce. Praktická část byla zaměřena na konkrétní značku – značku Coca-Cola. V této práci je nastíněn pohled na historii této společnosti, vývoj jejího loga po grafické stránce, dále její současné postavení na trhu …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to describe brand from marketing point of view, brand awareness, branding, the aspects of a brand, the ways brand influences consumers and other teoritical informations about it. The practical part of this thesis focuses on a particular brand – The Coca-Cola Company. There´s described the way Coca-Cola was created and continued growing throughout the history, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113265
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Jana Gibarti
- Oponent: Werner Bernatík
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
Elena Chadžieva -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová