Karolína Ivanovová

Bakalářská práce

Povědomí a znalost značky společnosti Coca Cola

Awareness and Knowledge of the Coca Cola Brand
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo představit značku z marketingového pohledu, povědomí o ní, její tvorbu, její aspekty, způsoby, jakými působí na zákazníky a další teoretické informace o značce. Praktická část byla zaměřena na konkrétní značku – značku Coca-Cola. V této práci je nastíněn pohled na historii této společnosti, vývoj jejího loga po grafické stránce, dále její současné postavení na trhu …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to describe brand from marketing point of view, brand awareness, branding, the aspects of a brand, the ways brand influences consumers and other teoritical informations about it. The practical part of this thesis focuses on a particular brand – The Coca-Cola Company. There´s described the way Coca-Cola was created and continued growing throughout the history, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Jana Gibarti
  • Oponent: Werner Bernatík

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava