Dysgrafie a její problematika u žáků mladšího školního věku – Mgr. Eva Kovářová
Mgr. Eva Kovářová
Bachelor's thesis
Dysgrafie a její problematika u žáků mladšího školního věku
Dysgraphy and its problematic of pupils of the junior school age
Anotácia:
Zpracováním předkládané bakalářská práce jsem se snažila upozornit na úskalí grafomotorických potíží u dětí prvního stupně základní školy. Seznámila jsem se s metodami práce Yvety Heyrovské, Jiřiny Bednářové, Jaroslavy Svobodové a jejich reedukační činností a začlenila je do svého samostatného modifikovaného programu. V průběhu deseti reedukačních hodin pracují s dysortografickým dítětem. V první části …viacAbstract:
The bachelor work is drawing attention to obstacles of the first-grade-school children graphomotory problems. It is based on the work and reeducation of Yveta Heyrovska, Jirina Bednarova, Jaroslava Svobodova. During ten hours the relief of the upper dominant limb takes place, the right working habits at drawing are evoked, the succession of the individual writing elements are practised.Kľúčové slová
Žák se zdravotním postižením specifické poruchy učení etiologie pedagogická diagnostika mladší školní věk percepční funkce kognitivní funkce motorické funkce dysgrafie legislativa zásady reedukační činnosti pedagogické metody individuální přístup grafomotorické potíže osobnost dítěte pracovní zralost motivace lateralita. The health-handicapped pupil specific learning disorders etiology pedagogical diagnostics junior-school age perceptive functions cognitive functions motory functions dysgraphy legislative reeducative activities principles pedagogical methods individual approach graphomotory problems child personality
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i5iz5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2007
- Vedúci: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Didactic activities reflecting Montessori principles in teaching and learning English vocabulary with the focus on learners' activation
Tereza Broulíková -
Podmínky pro vzdělávání žáků se zdravotním postižením na základních školách
Jarmila Červená -
Výuka odborného výcviku u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami oboru vzdělání zahradnické práce
Petr Pětník -
Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí
Lenka Votrubcová -
Specifické poruchy učení jako pedagogický problém
Dominika Tomásová -
Specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů
Hana Vítová -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl