Marketingová komunikace na sociálních sítích – Bc. Karel Rouček
Bc. Karel Rouček
Diplomová práce
Marketingová komunikace na sociálních sítích
Social media marketing communication
Anotace:
Níže uvedená diplomová práce pojednává o online marketingové komunikaci na sociálních sítích vybraného restauračního zařízení, který dosud žádnou online marketingovou komunikaci nevyužíval. Úkolem této práce je nejprve nastínit problematiku online marketingu na sociálních sítích a představit vhodné nástroje pro online marketingovou komunikaci vybraného podniku. Dále pomocí analýzy konkurenčního prostředí …víceAbstract:
The diploma thesis deals with online marketing communication on social networks of a selected restaurant establishment which has not yet used any online marketing communication so far. The task of this thesis is to first define online marketing on social networks and to present suitable tools for online marketing communication of the selected company. The aim of this work is to propose a suitable form …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Oponent: Martina Pechová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
On-line marketingová komunikační strategie Cukrárny Na Kopečku
Kristýna Roštejnská -
On-line marketingová komunikační strategie
Veronika Rumanová -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy
Kateřina Šimonová -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková -
Návrh on-line komunikační strategie sportovního klubu JNS Cheerleaders
Simona Míková -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané organizace
Dominika Mrázková -
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova
Název
Vložil
Vloženo
Práva