Ideový návrh konstrukčního řešení těhlice pro soutěžní automobil – Bc. Pavel Bíza
Bc. Pavel Bíza
Diplomová práce
Ideový návrh konstrukčního řešení těhlice pro soutěžní automobil
Conceptual construction design of wheel hub carrier for race car
Anotace:
Práce se zabývá návrhem konstrukčního řešení těhlice pro soutěžní automobil kategorie autokros. Popisuje postup návrhu konstrukčního uzlu od výběru vhodného řešení až k ověření zvolené konstrukce. Stěžejní částí je rozbor a stanovení metody výpočtu zatížení těhlice a následná pevnostní kontrola navrženého řešení pomocí metody konečných prvků.Abstract:
The main subject of this thesis is a construction design of wheel hub carrier for an autocross race car. The thesis describes the whole design process of the wheel hub from choosing a suitable solution to verification of the chosen design. The fundamental part of this thesis is analysis and method determination of load calculation of wheel hub carrier and consequent strength check of proposed solution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Tesař, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bíza, Pavel. Ideový návrh konstrukčního řešení těhlice pro soutěžní automobil. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla
Práce na příbuzné téma
-
Metoda konečných prvků v časové oblasti a její aplikace
Jan Cigánek -
Návrh sedacího prvku do exteriéru
Libor Klimeš -
NÁVRH NÁBYTKOVÉHO PRVKU S VYUŽITÍM MATERIÁLU VYROBENÉHO Z MORSKEJ TRÁVY
Veronika Bellayová -
Stanovení kritických míst konstrukčního prvku motocyklu s využitím MKP a ESPI metody
Jiří Šmach -
Nespojitá Galerkinova metoda, její analýza a implementace do softwaru SfePy
Tomáš ZÍTKA -
Návrh sedacího prvku do interiéru
Petr Humlíček -
Návrh akustického interiérového prvku
Jana Kováčová -
Modelování Diracovy rovnice metodou konečných prvků
Patrick Gono