BcA. Lukáš KIJONKA
Master's thesis
Identita Moravské galerie
Corporate Identity Moravian Gallery
Abstract:
Diplomová práce primárně představuje vizuální identitu Moravské galerie v Brně a kontextuálně sleduje historická i aktuální témata navazující na tvorbu vizuálních identit primárně kulturních institucí. Teoretická část popisuje také metody historických a aktuálních teoretických diskurzů, které se užívají ve tvorbě vizuálních identit. Nabízí krátky exkurs do procesu geneze identity Moravské galerie od …moreAbstract:
The diploma thesis primarily presents the visual identity of the Moravian Gallery in Brno and contextually follows historical and current themes related to the creation of visual identities of primarily cultural institutions. The theoretical part also describes the methods of historical and current theoretical discourses used in the creation of visual identities. It offers a short excursion into the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. Zbyněk Janáček
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KIJONKA, Lukáš. Identita Moravské galerie. Ostrava, 2022. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine Arts and MusicMaster programme / field:
Visual Arts / Graphic Art
Theses on a related topic
-
Výtvarné aspekty v životě a díle Leoše Janáčka
Petra Kočová -
Autobiografické aspekty výtvarné tvorby a jejich využití ve výtvarné výchově
Eva del Risco Koupová -
Didaktické aspekty práce s grafickými editory a videoeditory při tvorbě (pohyblivého) obrazu
Jiří NEDĚLA -
Aspekty výtvarného projevu
Zuzana VOHRADSKÁ -
Nová média a performativní aspekty umění a výtvarné výchovy
Zuzana Klosová -
Transformace Českého muzea výtvarných umění na Galerii Středočeského kraje. Kulturní a ekonomické aspekty.
Kateřina Hončová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko