Marketingová strategie vybrané společnosti – Bc. Marcela Krejčiříková
Bc. Marcela Krejčiříková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marketing Strategy Of Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem „Marketingová strategie vybrané společnosti“ se zabývá problematikou strategického managementu. Obecným cílem je zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti Česká spořitelna a.s., posouzení výsledků jednotlivých analýz a uvedení závěrů z analýz plynoucích a uvedení možných doporučení pro tuto společnost. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou …moreAbstract:
This bachelor's thesis entitled "Marketing Strategy of a Selected Company" deals with the issue of strategic management. The general objective is to evaluate Česká spořitelna's, a.s. current marketing strategy, to evaluate the results of the individual analyzes and to draw conclusions from the analyzes that follow and to indicate possible recommendations for the company. The thesis is divided into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pqhe5/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Reader: Ing. David Mareš, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření: popis metodiky realizace dotazníkového šetření a následné analýzy dat
Eliška Lorenzová -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Postoje seniorů k výši důchodů (analýza dat z dotazníkového šetření)
Klára Neubertová -
Finanční gramotnost - analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Myroslav Shchaslyvyy -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza výskytu a povahy zranění v boxu a muaythai na základě dotazníkového šetření
Andrea ŠKUCOVÁ -
Statistická analýza výsledků dotazníkového šetření duševního zdraví a životního stylu lidí v ČR
Karolína Vlasáková -
Analýza dotazníkového šetření uživatelů psychedelik
Jakub Groman