Vědomosti žáků devátých tříd základní školy o problematice sluchového postižení – Bc. Zuzana Přikrylová
Bc. Zuzana Přikrylová
Diplomová práce
Vědomosti žáků devátých tříd základní školy o problematice sluchového postižení
Knowledges of the pupils of primary school about the issue of hearing impairment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vědomostmi žáků devátých tříd základních škol o problematice sluchového postižení. Hlavním cílem práce je analýza a vyhodnocení výsledků dotazníků, které žáci dostali před ukázkovou hodinou o problematice sluchového postižení a po absolvování této ukázky. Práce je členěna do čtyř kapitol a je rozdělena na část teoretickou a empirickou.Abstract:
This dissertation aims to discover the level of knowledge held by pupils at the ninth grade of a grammar school surrounding issues concerning hearing impairment. The main goal of this work is to analyse and evaluate questionnaires that pupils submitted before and after attending a lecture informing them about issues concerning hearing impairment. This dissertation is divided into four chapters and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a9k7p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Digital literacy of elementary and secondary school students and how to measure it
Tereza Gavelčíková -
The Secondary School Students Who Are Hard-of-Hearing and Their Experience with English Language Learning at Elementary Schools
Tereza Kalivodová -
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Problémy s výslovností v ruském jazyce u žáků základní školy (na příkladu Základní školy Letovice)
Michaela Boháčová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Vliv cesty do školy na obezitu a motorickou výkonnost u žáků čtvrté třídy základní školy v Chemnitz
Marie - Luise BRITZE -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková