Marketingová analýza vybraného ubytovacieho zariadenia – Linda Tuharská
Linda Tuharská
Bakalářská práce
Marketingová analýza vybraného ubytovacieho zariadenia
Marketingová analýza vybraného ubytovacího zařízení
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza marketingové strategie v rámci Apartmánů Ladná. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy z oblasti cestovního ruchu a marketingu. Pojmy jsou charakterizovány pomoci použitých knižních zdrojů. Po charakterizování pojmů se práce věnuje praktické části, kde je analyzován současný stav marketingové strategie Apartmánů Ladná. Jsou zjištěny silné a slabé …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the analysis of the marketing strategy which is Apartments Ladná using. In the theoretical part are characterized the main concepts that are closely related to the topic of the bachelor thesis. The concepts are characterized with the help of book and internet sources. The theoretical part is followed by practical part where we analyzed the current statement of marketing …víceAbstract:
Témou bakalárskej práce je analýza marketingovej stratégie vrámci Apartmáov Ladná. V teoretickej časti sú charakterizované základné pojmy z oblasti cestovného ruchu a marketingu. Pojmy sme charakterizovali pomocou použitých knižných zdrojov. Po charakterizovaní pojmov sme sa následne venovali praktickej časti, kde sme zanalyzovali súčasný stav marketingovej stratégie Apartmánov Ladná. Zisťujeme slabé …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marta Najdeková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková