Veronika Kalátová

Diplomová práce

Marketingové strategie neziskových organizací v kulturní sféře

Marketing strategies of non-profit organizations in the cultural sphere
Anotace:
Neziskové organizace hrají nezaměnitelnou roli ve všech vyspělých společnostech, není ovšem jednoduché takovou organizaci spravovat. Tím, že se neorientuje na zisk, potřebuje získávat finance, které umožní realizovat její záměr. V kulturní sféře existuje mnoho neziskových organizací, které se v důsledku rostoucí konkurence musely více zaměřit na propagaci a vhodnou komunikaci. Vzhledem k tomu, že marketing …více
Abstract:
Non-profit organizations play a very important role in all developed societies; however it is not easy to manage these organizations. Because of its non-profit nature, it has to generate external funds to realize its purpose. In the cultural field, there is a variety of non profit organizations which as a result to the increasing competition, had to focus on an appropriate communication. Because of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Rostislav Křivánek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24343