Bc. Marie Khawajah

Bakalářská práce

Využití nových trendů marketingové komunikace v I’M FIT fitness a wellness Clubu

Use the New Trends of Marketing Communication at I’M FIT Wellness Fitness Club
Anotace:
Teoretická část práce popisuje proces komunikace, určuje cílové příjemce zprávy či sdělení. Definuje klasické nástroje marketingové komunikace, které má firma možnost využít ke komunikaci s interním i externím zákazníkem pro dosažení marketingových, ekonomických i jiných cílů. Zaměřuje se na tzv. nové trendy marketingové komunikace, jako jsou např. gurilla, virální a event marketing. V praktické části …více
Abstract:
The theoretical part describes the communication process, focused on the target recievers of the mentioned message. Define the classic ways of marketing communiacion that a company could possibly use to communicate with the internal or external customer to reach the marketing, economic and the other targets. Focusing on the new trends in marketing communication, for instance guriila, viral and event …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní