Využití nových trendů marketingové komunikace v I’M FIT fitness a wellness Clubu – Bc. Marie Khawajah
Bc. Marie Khawajah
Bakalářská práce
Využití nových trendů marketingové komunikace v I’M FIT fitness a wellness Clubu
Use the New Trends of Marketing Communication at I’M FIT Wellness Fitness Club
Anotace:
Teoretická část práce popisuje proces komunikace, určuje cílové příjemce zprávy či sdělení. Definuje klasické nástroje marketingové komunikace, které má firma možnost využít ke komunikaci s interním i externím zákazníkem pro dosažení marketingových, ekonomických i jiných cílů. Zaměřuje se na tzv. nové trendy marketingové komunikace, jako jsou např. gurilla, virální a event marketing. V praktické části …víceAbstract:
The theoretical part describes the communication process, focused on the target recievers of the mentioned message. Define the classic ways of marketing communiacion that a company could possibly use to communicate with the internal or external customer to reach the marketing, economic and the other targets. Focusing on the new trends in marketing communication, for instance guriila, viral and event …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ktu19/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Proces realizácie aktivit guerilla marketingu a event marketingu
Barbara Vachová -
Event marketing pro komunitní knihovny
Eva Žaludová -
Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady
Michal Pavlík -
Marketing v neziskovém sektoru
Martin Šopf -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Karolína Kostková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup