Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna – Eva PAULEROVÁ
Eva PAULEROVÁ
Diplomová práce
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Analytical-synthetic method of teaching initial reading in the contemporary school and its transformation
Anotace:
Tématem předkládané diplomové práce je začlenění inovativních prvků výuky počátečního čtení metody analyticko-syntetické v učebnicích různých nakladatelství. Jak se tato metoda proměnila a neustále proměňuje od původního pojetí J. Hřebejkové. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická se zabývá fyziologii procesu čtení, rozvojem počátečního čtení v primární škole, metodami …víceAbstract:
The subject of this thesis is to incorporate innovative elements of teaching reading analytical and synthetic methods in the textbooks of different publishers. As this method has changed and is constantly changing from the original concept J. Hřebejk. The work is divided into two parts: theoretical and practical. Theoretical physiology deals with the process of reading, the development of the initial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAULEROVÁ, Eva. Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Teorie jazykové kultury a spisovného jazyka v učebnicích českého jazyka pro gymnázia
Tereza ŠTIKOVÁ -
Výslovnost v učebnicích anglického jazyka pro mluvčí českého jazyka publikovaných od roku 1918 do současnosti
Tereza RYKLOVÁ -
Využití reklamy v učivu českého jazyka na 2. stupni ZŠ
Pavlína Zouharová -
Fantastická literatura v čítankách a učebnicích českého jazyka a literatury pro střední školy
Barbora Škamlová -
Využití vybraných ukázek umělecké literatury z učebnic českého jazyka na 1. st. ZŠ
Jana Henzelová -
Přístupy k základní syntaktické terminologii a typy cvičení v učebnicích českého a německého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Roman Růžička -
Obohacování slovní zásoby jako součást výuky českého jazyka na SŠ (se zaměřením na přejímání slov z cizích jazyků)
Hana Solarová -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová