Marketing: Jak reklama ovlivňuje lidské jednání? – Anna Zlesáková
Anna Zlesáková
Bachelor's thesis
Marketing: Jak reklama ovlivňuje lidské jednání?
Marketing: How advertisement affects human action?
Abstract:
Práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na lidi. Jsou zde popisovány různé marketingové strategie, tvorba reklamy, formy reklamy a dnešní vnímání značek. Autorka postupovala formou kvalitativní metody, kdy ve své práci vycházela z rozhovorů se svými respondenty a ze svých vlastních zkušeností s reklamou a prodejem.Abstract:
The bachelor thesis is about advertisement and its impact on people. The author describes various marketing strategies, creation of advertisements and commercials, forms of advertisements and today´s perception of brands. The thesis has been done by qualitative methodology, which included interviews and author´s own experiences from selling and advertising.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Retka
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zlesáková, Anna. Marketing: Jak reklama ovlivňuje lidské jednání?. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Sociology / Social Anthropology
Theses on a related topic
-
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Myšlení a reklama
Monika Bartoňová -
Generace Z – jejich hodnoty a reklama
Denisa Lainková