Problematika začleňování žáka romského etnika do neromského kolektivu třídy – Petra JUROŠKOVÁ
Petra JUROŠKOVÁ
Bakalářská práce
Problematika začleňování žáka romského etnika do neromského kolektivu třídy
The issue of inclusion a Roma pupil into a non-Roma class collective
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem problematiky začleňování žáka romského etnika do neromského kolektivu třídy. Z hlediska školního vzdělávání je toto téma aktuální, jelikož romští žáci již jsou více vzděláváni ve školách hlavního vzdělávacího proudu. A tak cílem této práce je popsat faktory, které vstupují do procesu inkluze. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická část …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of the issue of inclusion a Roma pupil into a non-Roma class collective. In terms of school education, this topic is relevant as Roma pupils are already more educated in mainstream schools. The aim of this work is to describe the factors that enter the process of inclusion. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2020
- Vedoucí: PhDr. Hana Cisovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUROŠKOVÁ, Petra. Problematika začleňování žáka romského etnika do neromského kolektivu třídy. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Žák ze sociálně znevýhodněného prostředí v základní škole
Robin Stavinoha -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Online vyučování u dětí ze sociálně znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí z pohledu vyučujících
Anna Janoušková -
OnStage Brno aneb orchestrální hrou k rozvoji sociálních kompetencí žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí
Anna Gulová -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek