Bc. Lukáš Vlk

Bachelor's thesis

Marketingová kumunikace divadla Hybernia

Marketing Communication Of The Theatre Hybernia
Abstract:
Tato práce se zabývá teorií současného komerčního a uměleckého marketingu. Jsou definovány jejich formy, nástroje a odlišnosti. Práce je zaměřena na marketing v umělecké sféře, jedna kapitola je tedy věnována charakteristice divadla a jeho historickému vývoji. Hlavním cílem bakalářské práce je kritická analýza současné marketingové komunikace divadla Hybernia. Praktická část představuje jeho historii …more
Abstract:
This work deals with theories of contemporary commercial art and marketing. They are defined by their forms, tools and differences. Work is focused on arts marketing, one chapter is therefore devoted to the characteristics of the theater and its historical development. The main aim of the thesis is a critical analysis of current marketing communications Hybernia Theatre. The practical part presents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2016
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní